Renditingimused

Inventari kättesaamine ja tagastamine

  1. Fotoboksi, fotopeegli ja fototaustade või muu TM Deko OÜ inventari rentimisel paigaldab Rendileandja rentniku poolt kokkulepitud ajaks ja soovitud kohas kogu renditud inventari ning peale rendiperioodi tuleb Rendileandja inventarile ise järele.
  2. Rentnik ei ole kohustatud ürituse lõppedes ise inventari kokku pakkima, seda teeb Rendileandja.

Rentniku vastutus

  1. Inventar on Rendileandja omand. Keelatud on rentniku poolt inventari omavoliline edasilaenutamine, müümine, rentimine ja igal viisil võõrandamine. Rentnikul on õigus inventari kasutada ainult sihtotstarbeliselt.
  2. Rentnik kohustub kasutama inventari heaperemehelikult.
  3. Rentnik kohustub tagastama vara samas seisukorras nagu on rentnikule väljastatud.
  4. Juhul, kui renditud inventaril ilmnevad puudused või see osutub kasutamis-kõlbmatuks, on rentnik kohustatud teavitama koheselt rendileandjat, kuid mitte hiljem kui ürituse alguseks, milleks rentnik inventari vajab. Kui Rendileandjat ei ole tähtaegselt puudustest teavitatud, loetakse, et puudus on tekkinud rendiaja vältel ning rentniku valduses.
  5. Kliendil ei ole õigust inventari ise remontida (v.a kui on kokku lepitud teisiti). Renditud inventaril on keelatud eemaldada osi ja neid vahetada ilma rendileandja nõusolekuta.
  6. Kliendil lasub vastutus inventari varguse, kahjustumise ja kadumise korral. Renditud inventari rikkumise või kadumise korral on rentnik kohustatud Rendileandjale hüvitama samaväärse uue toote asendamise kulu.
  7. Klient vastutab, et renditud inventar on eakohane ja võimetekohane kasutamiseks lastele, kelle tarbeks need on renditud. Klient vastutab laste järelvalve eest Rendileandja poolt renditud inventari kasutamise ajal. Rendileandja ei vastuta kliendi või kolmandate isikute mistahes kahjude eest. Samuti vigastuste eest, mis on tekkinud inventari kasutamise tulemusena.
  8. Kui peale tagastamist ilmneb, et rentniku poolt tagastatud inventari hulgas (sh pakendid) on puuduvaid või rikutud inventari, teavitame teid koheselt. Kui puuduvad asjad ei ilmu välja 48 tunni jooksul, siis on rentnik kohustatud puuduvad või rikutud inventari asendama.

Rendiperiood

  1. Rendiperiood algab hetkest kui Rendileandja on renditud inventari rentnikule üle andnud. Kui teatud tähtaja suhtes on kokku lepitud, peetakse sellest tähtajast kinni.
  2. Rendiperiood lõppeb hetkest, mil kogu renditud inventar on jõudnud tagasi Rendileandja kätte.
  3. Rendiperiood on kokkulepitud aeg alates rendiperioodi algusest.

Muudatused ja tellimusest taganemine

  1. Muudatusi broneeringus on võimalik teha kuni 2 päeva enne peo algust.
  2. Kliendi rahulolu on meie jaoks kõige olulisem. Hetkel, kui teete broneeringu, on vastav inventar teie ürituse jaoks broneeritud ja see tähendab, et teised seda samal ajal enam rentida ei saa. Seetõttu palume teavitada koheselt kui selgub, et peate renditehingust taganema.
  3. Kui te mingil põhjusel ei saa oma pidu tähistada reserveeritud ajal ja teavitate meid sellest vähemalt 24 tundi enne planeeritud peo algust, pakume võimalust 1 kord inventari rentimist edasi lükata järgnevalt valitud vabaks ajaks (kuni 6 kuu jooksul). Broneerimise hetkel tasutud rendisummast jätame sellisel juhul 35 eurot ettemaksuks, ülejäänud summa tagastame 3 tööpäeva jooksul alates teavituse saamise hetkest. Ettemaksuks jäänud summa arvestatakse hiljem ürituse kogumaksumusest maha.
  4. Ettemaksuks jäänud summa ei kuulu tagastamisele.

Vaidluste lahendamine

  1. Rentnik kohustub hüvitama Rendileandjale võimalikud tasumata arvete sissenõudmisega kaasnevad kulud.
  2. Leping loetakse poolte vahel sõlmituks rendiseadmete üleandmise hetkest Rendileandja poolt Rentnikule.
  3. Rendileandjal on õigus katkestada leping koheselt kui selgub, et klient on esitanud valeandmeid, klient ei maksa renditasu õigeaegselt, ei taga inventari säilimist laenutatud kujul, kasutab inventari lepingutingimusi eirates või rikub muul moel käesolevat lepingut. Lepingu katkestamise korral on klient kohustatud tagastama laenutatud inventari koheselt.
Scroll to Top